SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Válságban újragondolni a végzett tevékenységet -- és együttműködni a szolgáltatásban
Címkék: üzleti modell | tervezés, stratégia | szervezés, szervezeti kérdések | együttműködés nem könyvtárakkal |
Számos nagyvállalatnak hatalmas ügyféladatbázisai vannak: nagyon jól ismerik a vevőiket, azok fogyasztási szokásait, tudják, kik a jó és kevésbé jó ügyfelek. A probléma viszont az, hogy már nincs több termékük és szolgáltatásuk, amelyeket a meglévő ügyfeleknek értékesíteni tudnának. A konkurencia miatt folyamatosan veszítenek a piacukból. Ahhoz pedig, hogy árbevételt növeljenek, új vevőket kellene szerezniük, de ez magas költséggel jár.
'Felmerül a kérdés, hogy az egyik vállalat miért ne adhatná el saját szolgáltatásait a másik társaság ügyfeleinek? Erre most sokan azt mondhatják, hogy ez a keresztértékesítés (cross-selling), és ez már működik a piacon. Igen ám, de mi történik, ha az egyik cég a másik termékeit mint saját márkás termékeket értékesíti az ügyfeleinek. Ezzel kibővíti 'saját' termékportfólióját, csökkenti az értékesítés és az ügyfélszolgálat költségeit, és kihasználja az ügyfélkörében rejlő lehetőségeket. Mindezzel pedig a másik vállalat számára is profitot termel' -- összegezte Stekl László. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |