SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Whiskyreklám -- az olvasás megosztott élménye (könyvtárban is)
Címkék: arculat (magunkról mutatott kép) | Dél-Afrika | film- videó- és képszolgáltatás | marketing | olvasás | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | oktatás, tanulás |
Torokszorító reklámot készített a dél-afrikai Bell's whiskynek a King James reklámügynökség, amiben egy idős, fekete bőrű, analfabéta ember látható, aki meg akar tanulni olvasni -- vélhetően azért, hogy a reklám elején látható könyvet elolvassa.
A férfi rengeteg nehézségen megy át (például a betűkirakósban elhibázza a macska szót -- cat helyett kat-et rak ki), amíg először az ABC-t, majd a legegyszerűbb szavakat elsajátítja -- és együtt örülünk vele, amikor ki tudja betűzni az étlapon a kalamárit, amikor csillagot kap az esti iskolában a dolgozatára, vagy amikor a betűtésztából kirakja a feleségének a 'Hello Sexy' mondatot. A végén annyira belejön, hogy sikerül elolvasnia a könyvet is, és valódi happy enddel zárul a film, amikor kiderül, hogy valójában ki volt annak a szerzője. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |