SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Felhasználói élmény - példákkal
Címkék: tervezés, stratégia | minőség, -irányítás, -fejlesztés | marketing | használói élmény (UX) 2020- | használó, igény | analógia | továbbképzés, HR-fejlesztés |
Kollin Zoltán: Bevezetés a user experience design-ba c. előadásáról már szóltunk korábban. A Könyvtári Intézet konferenciaismertetőjének megjelenését link követően visszatérünk rá, immár képekkel.
A link oldalon a váltóképek: - A felhasználó szempontjai szerint tervezett termék, szolgáltatás a felhasználó közreműködésével "állíthatja elő" a használói élményt. - A csomagátvételnél unatkozó utasok problémáját a csomagkiadóhoz való eljutás mesterséges megnyújtásával orvosolták. - Ellehetetleníti az ügyfélélményt a tervező szempontjai szerint kivitelezett termék / szolgáltatás, pl. egy liftkezelő panel. - A használat és nem a konvenció szempontja eredményezi megfelelő terméket (ketchup-os palack). - A túl sok információ megöli az ügyfél elégedettségét - akár könyvtári felület, akár tv-távirányító. - A használói igény felől lehet visszatervezni a sikeres szolgáltatást. - Végül az UX (azaz: használói élmény)-piramis: legalapvetőbb a hasznosság. Azaz: hányan igazolják, hogy hasznos a (könyvtári) szolgáltatás? (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |